Herttoniemen rotaryklubin joulukirkko ja -juhla 17.12.2013 Kulosaaren kirkossa ja seurakuntasalissa

Liturgina Herttoniemen kirkkoherra Markku Rautiainen.

Herttoniemen Rotaryklubi aloitti joulun vieton perinteisesti Kulosaaren kirkossa pidetyllä jouluhartaudella ja viereisessä seurakuntasalissa järjestetyllä juhlalla jouluaterioineen. Jumalanpalveluksen johti klubiveljemme Markku Rautiainen ja saarnasta vastasi perinteiseen tapaan klubiveljemme rovasti Pertti Luumi.

(Linkki Pertti Luumin saarnaan)

Vuorossa Joulujuhlamme nuorin solisti 8v Itä-Helsingin Musiikkiopistosta.

Juhlan järjestelyistä vastasi klubin tuleva presidentti (Pertti Alanne), kuten traditioihin kuuluu. Jouluateria oli perinteinen. Ohjelmassa oli Itä-Helsingin Musiikkiopiston tarjoamia laadukaita musiikkiesityksiä ja joululauluja säesti presidenttimme Jukka Ingmanin tytär.

Juhlaväen purkautuessa seurakuntasalista ulos kirkonmäelle, vastassa eivät olleetkaan kirpeä pakkanen ja hanget korkeat nietokset, kuten viime vuonna, vaan vesisade ja vihreät nurmet.

Alla sarja valokuvia tilaisuudesta.