Joulujuhla Kulosaaren kirkossa ja seurakuntatalolla 17.12.2009

Perinteiseen tapaan klubi vietti yhteisen joulujuhlan puolisoineen alkaen hartaudella Kulosaaren kirkossa ja jatkuen sen jälkeen juhlaillallisella seurakuntasalilla. Kirkossa puhui jäsenemme, rovasti Markku Rautiainen ja kirkkoherra Bengt Lassus Pasilan rotaryklubista.

Puolisoiden lisäksi mukaan oli kutsuttu edesmennen jäsenen puoliso Terttu Fagerlund. Paikalla oli kaikkiaan 40 klubilaista

Tilaisuudessa esiintyi tällä kertaa neljä nuorta kanteleen soittajaa Itä-Helsingin Musiikkiopistosta.

Illan aikana järjestettiin myös perinteisesti arpajaiset, jonka koko tuotto, 250 euroa lahjoitettiin kokonaisuudessaan Heikki Hurstin avustustoimintaan. Arpajaisten pääpalkinnon, näyttävän kukkakorin voitti vieraamme Terttu Fagerlund.

Presidentti Leena Turunen toivotti vieraat tervetulleiksi sekä kertoi mm. syksyn tapahtumista klubissa
Presidentti elect, Markku Paavola pöydän päässä vasemmalla juonsi ansiokkaasti tilaisuuden
Kaksi kanteleen soittajaa Itä-Helsingin Musiikkiopistosta
Itä-Helsingin Musiikkiopisto neljä kanteleen soittajaa