Ohjelman aloitti Jussi Heinilä esittämällä Antonio Vivaldin Sonaatin e oboelle.

Seuraavaksi Severi Huhdanpää soitti kontrabassolla J. Isaac Merlen Caballeron (kuvassa oikealla)

Sohvi Puska soitti kontrabassolla Sergei Koussevitskyn Valse Miniature (kuvassa vasemmalla)

Kitaraduo Ansa Matikainen ja Linda Svacinova esittivät Jorge Cardoson Minlongan.

Kuvassa vasemmalla Roni Rautavuori ja harmonikka. Kuulimme hänen esittämänään Edvard Griegin Lyyrisiä kappaleita: Valssi, Vartijan laulu ja Norjalainen.

Laura Walden (harmonikka) ja Jenny Sahlstén (kitara) esittivät Astor Piazzollan kappaleen Chiquilín de Bachín.

Huiluyhtye Allegron (Viivi Helisalo, Aino Martikainen, Hanna Mikkanen ja Akihiro Tanaka) esittämänä saimme kuulla Eugene Bozzan Pastoraalin. (kuvassa vasemmalla)

Itä-Helsingin musiikkikoulun vieluryhmän (Siiri Ilomäki, Saaga Sihvola, Jessica Debnam, Ossi Rummukainen, Matilda Lehtonen, Noémi Peura ja Andrea Puscasu) esittämänä saimme kuulla:

- J. Panulan sovittaman Heinillä härkien kaukalon

- Ahti Sonnisen kappaleen Rauhaa vain rauhaa

- J. Panulan sovittaman Maa on niin kaunis

(kuvassa alla)

Siiri Nieminen esitti sellolla Daniel van Goensin Scherzo A:n. (kuvassa oikealla)

Lopuksi kuulimme Itä-Helsingin musiikkikoulun ryhmä Wildcats:n esittämänä joululaulut:
- Kulkuset,
- Sydämiimme joulun teen ja
- Petteri Punakuono.

Wildcatsin muodostavat Viivi Helisalo, Saara Lampela, Saaga Sihvola, Hanna Mikkanen, Aino Martikainen, Eveliina Talvioja, Siiri Ilomäki, Matilda Lehtonen, Ansa Matikainen, Linda Svacinova ja Jessica Debnam. (kuvassa alla)

Vielä yhteiskuvassa kaikki esiintyjät klubimme presidentin Jukka-Pekka Putkosen kukittamina.

Alla olevassa kuvassa kuulemaansa tyytyväistä yleisöä.

Herttoniemen Rotaryklubi kiittää Itä-Helsingin musiikkiopistoa hienosta konsertista ja toivottaa sekä opettajille että oppilaille Hyvää Joulua.

Get Flash to see this player.

Paluu tapahtumalistaukseen

Paluu kotisivulle