Herttoniemen Rotaryklubin Golf-kisa 10.9.2010 Mastergolfissa

Kuvassa vasemmalta lukien Pertti Alanne, Anttti Mattila, Matti Turunen ja Pekka Rissanen

Herttoniemen rotaryklubin golfkilpailu saatiin pelata erinomaisessa säässä, aurinkoinen hiukan alle 20 asteinen sää mahdollisti miellyttävän pelin ja erinomaisen tilaisuuden yhdessäoloon. Kilpailuun osallistui seitsemän innokasta golfaajaa. Kilpailusta tuli tasainen. Viisi ensimmäistä oli kolmen pisteen sisällä.

Voittajaksi selviytyi tasaisen varmasti koko kierroksen pelannut Hilkka Perttilä, tuloksella 28 pistettä. Onnea voittajalle!

Toiseksi taisteli Pekka Rissanen ja kolmasta sijasta syntyi tasainen vääntö Leena Turusen ja Antti Mattilan kesken. Leena voitti tasapisteisiin päättyneen kilpailun paremalla siisääntulolla, eli paremmalla yhdeksän viimeisen reiän tuloksella.

Lähimmäksi lippua kilpailun voitti niinikään Hilkka ja pisin driwe kisan voitti Pertti.

Voittaja sai komean kiertopalkinnon kaappinsa vuodeksi ja kaikki kilpailuun osallistujat palkittiin BE Groupin lahjoittamilla golfaiheisilla palkinnoilla.

Pelin ja ruokailun jälkeen kaikki lähtivät hyvillä mielin viikonlopun viettoon.

Tässä kilpailuselostus osallistuneelta.

Golfterveisin